Ідентифікація споживача послуг

1 Ідентифікація споживача

2 Створення облікового запису

3 Активація облікового запису

Без додаткових символів ("№", "о/р" і т.д.)
Набір символів має точно відповідати кодуванню Вашого особового рахунку постачальника послуг
Формат суми: 0.00
Надходження грошових коштів на особовий рахунок відбувається із запізненням, у зв'язку з затримкою перерахування грошей фінансовими установами (банки, пошта)
Якщо платежів ще не було, введіть 0.00
Якщо платежі відсутні, введіть номер Вашого лічильника
У випадку виникнення проблем у процесі реєстрації Ви можете:
  1. Написати до контакт-центру ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ (будь ласка, вкажіть у своєму листі які конкретно проблеми виникли у процесі реєстрації в Особистому кабінеті).
  2. Зателефонувати до контакт-центру ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ — 1588 або з мобільного (044) 202-15-88 чи звернутися до будь-якого центру обслуговування клієнтів.