Для реєстрації в системі необхідно:
-
Необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів ДТЕК КИЇВСЬКІ
ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ, надати заяву та отримати код активації.
Бланк заяви можна отримати в центрі обслуговування клієнтів або скачати за посиланням.
Код активації видає фахівець ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ у центрі обслуговування клієнтів. -
Отримати електронного листа.
Лист буде надіслано на Вашу електронну адресу, що була вказана у заяві.Якщо лист не надійшов (в т.ч. його немає у «спамі»), скористайтеся формою нижче для повторної відправки листа. -
Перейти за посиланням і ввести код активації.
Унікальне посилання буде вказано у відправленому Вам електронному листі. -
Завершити процедуру реєстрації.
Обрати свій унікальний логін і вказати пароль, які надалі будуть використовуватися Вами для входу в Особистий кабінет.
Повторне відправлення листа з посиланням для завершення реєстрації
Якщо лист не надійшов (в т.ч. його немає у «спамі»),
необхідно повторити відправлення листа, заповнивши дану форму.
Якщо не знайдено збігів, необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ або до служби технічної підтримки сайту.
Якщо не знайдено збігів, необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ або до служби технічної підтримки сайту.